Manira School
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Manira School

Faries and Fighters.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Yumiko's kamer

Ga naar beneden 
3 plaatsers
AuteurBericht
Yumiko
Beginner
Beginner
Yumiko


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 10-01-10

Yumiko's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Yumiko's kamer   Yumiko's kamer Emptyzo jan 10, 2010 11:52 am

Yumiko's kamer is altijd wat donker met een kaptafel die vol staat met boeken,tekenen spullen en een haarlinten.en een zwart stoeltje eronder, haar muren zijn licht roze met zwarte bloemen, ze heeft op haar nachtkastje een foto staan van Yuu en haar, haar dekbed is altijd zwart, een grote zwarte kast met een spiegel. een vensterbank met zwarte kussens met een zwart gordijn ervoor.
Terug naar boven Ga naar beneden
May
Beginner
Beginner
May


Aantal berichten : 14
Registratiedatum : 03-01-10

Yumiko's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yumiko's kamer   Yumiko's kamer Emptyzo jan 10, 2010 12:07 pm

Ik liep door de gangen, nouja, meer strompelend dan lopen. Ik kwam niemand tegen, er waren dan ook niet veel leerlingen op deze school. Dus ik bedacht eens bij een deur aan te kloppen. Ik keek langs de deuren waar namen op stonden en opeens kwam ik de naam 'Yumiko' tegen. Ik vond het een interessante naam dus ik klopte, een moment, twijfelend, aan.
Terug naar boven Ga naar beneden
Yumiko
Beginner
Beginner
Yumiko


Aantal berichten : 4
Registratiedatum : 10-01-10

Yumiko's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yumiko's kamer   Yumiko's kamer Emptyzo jan 10, 2010 12:15 pm

Ik stond in mijn kamer, ik was aan het uitpakken. Ik zuchtte en deed de deur open, ik trok mijn wenkbrouw op. wat moet zij hier Dacht ik.
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah Nakamura
Admin
Admin
Mariah Nakamura


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 01-01-10

Yumiko's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yumiko's kamer   Yumiko's kamer Emptyzo jan 10, 2010 12:38 pm

Yumiko schreef:
Ik stond in mijn kamer, ik was aan het uitpakken. Ik zuchtte en deed de deur open, ik trok mijn wenkbrouw op. wat moet zij hier Dacht ik.

Je moet minstens 3 regels posten! Dat zijn ongeveer 4 regels in je typvak..
Je kan wat vertellen over haar gevoelens of ze blij is of, of ze wel/niet op bezoek verwacht. Wink
Terug naar boven Ga naar beneden
https://feefighter.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Yumiko's kamer Empty
BerichtOnderwerp: Re: Yumiko's kamer   Yumiko's kamer Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Yumiko's kamer
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1
 Soortgelijke onderwerpen
-
» Precious kamer
» Break Le Lettre's kamer

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Manira School :: De RPG :: De school :: De slaapkamers-
Ga naar: