Manira School
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Manira School

Faries and Fighters.
 
IndexLaatste afbeeldingenZoekenRegistrerenInloggen

 

 Alizee Marcheaux

Ga naar beneden 
2 plaatsers
AuteurBericht
Alizee
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 10-01-10

Alizee Marcheaux Empty
BerichtOnderwerp: Alizee Marcheaux   Alizee Marcheaux Emptyzo jan 10, 2010 1:52 pm

Volledige naam: Alizee Marcheaux
Roepnaam/bijnaam: Ze wordt meestal Ally genoemd, door haar broertjes en zusjes Lizzy en eigenlijk maakt het haar niet zoveel uit.

Leeftijd: 16
Verjaardag: 8 november
Geboorteland/plaats: Frankrijk, Parijs
Geslacht: Vrouw
Krachten: {BEPAAL IK!}

Afkomst: Haar familie stamt af van een bekende adel en ze heeft dus blauw bloed in zich. Nu nog steeds is haar familie typisch Frans en erg rijk, plus dat ze erg traditioneel en gelovig zijn. Thuis is ze de oudste.


Familie: Ze woont samen met haar ouders en grootouders, plus haar 2 zusjes en 2 broertjes. In haar hele familie zitten fighters en fairies en ze hebben allemaal verschillende krachten.

Lengte: Ze is ongeveer 1.74 en groeit al een tijdje niet meer.
Omschrijving haar: Haar haar is lang, stijl en heeft een donker blonde kleur. Meestal heeft ze het los hangen, maar soms vindt ze het leuk om het te vlechten of op te steken. Het hangt vrijwel altijd voor haar ene oog.


Omschrijving ogen: Ze heeft blauwe, groene ogen. Make- up gebruikt ze vrij weinig, daar verspilt ze alleen tijd aan voor speciale gelegenheden.
Bouw van het lichaam: Ze is lang en ziet er niet uit alsof ze heel dun is, maar ook niet alsof ze mollig is. Dus eigenlijk ziet ze er heel normaal uit, wel is ze erg lenig en heeft een goed lichaam om mee te sporten.



Passies: Ze is een fanatieke basketbalspeelster, verder loopt ze vaak hard, dus je kunt haar zeker sportief noemen. Naast zulke sporten doet ze ook aan vechtsporten, omdat ze het geweldig vind om haar tegenstander te verslaan.
*Verslavingen/genotsmiddelen: Ze heeft een zwak voor zoetigheid, bijvoorbeeld chocola, cake, lolly’s, noem maar op. Als ze die al ziet móet ze er wel iets van eten.



Karakter: Ze is erg slim en intelligent. Ze heeft je snel door en gebruikt dat ook wanneer ze tegen je praat. Praten doet ze vrij snel, ze vindt iedereen wel oké en houdt er van om onder de mensen te zijn. Ze is helemaal niet verlegen en erg eerlijk, soms ook wel iets té eerlijk, wat tegen de brutale kant aan, maar je kunt haar wel vertrouwen. Hoewel ze graag met andere mensen omgaat, is ze erg slecht in samenwerken, want ze doet alles het liefst op haar manier. Kritiek heeft ze eigenlijk overal wel op, want ze is nogal perfectionistisch. Uiteindelijk gaat ze altijd voor haar vrienden of mensen waar ze om geeft door het vuur.
Relaties: Een relatie heeft ze nooit echt gehad, haar familie moest degene waarmee ze een relatie zou krijgen geschikt vinden en die waren nogal kieskeurig, dus keurden ze iedereen af. Zelf luistert ze altijd naar haar familie, dus moet de familie je wel mogen. Maar als ze echt verliefd is zal ze daar echt geen rekening meer mee gaan houden, ze is trouwens niet iemand die snel toegeeft dat ze verliefd is.
*Talenten: Ze is erg goed in sport, vooral in basketbal en vechtsporten, maar alle andere sporten gaan haar ook wel goed af, behalve alles wat met water te maken heeft.
Zwakheden: Ze is bang van water, dus alles wat met water te maken heeft is al een zwakheid.

Verleden: Ze had een groot gezin en hoewel ze rijk waren moest ze toch alles zelf doen. Dit was zo omdat haar ouders een goede opvoeding belangrijk vonden en die opvoeding hield in dat ze zou leren om voor zichzelf en voor anderen te zorgen plus dat ze een beleefd, net en beheerst persoon zou moeten worden. Ze moest helpen bij het zorgen voor haar broertjes en zusjes, ze kreeg zelfverdediging, etiquette en heeft altijd zelf dingen moeten bereiken. Uitgezonderd van haar opvoeding heeft ze niet echt iets tragisch ofzo meegemaakt, behalve dat ze bijna was verdronken als kind en zo een fobie voor water kreeg.


*Overig: Ze is dus ontzettend bang van water.

Plaatje:


Van een aantal jaar terug;

Alizee Marcheaux Teargrantyoung





Nu;

Alizee Marcheaux Teargrant8



Alizee Marcheaux Teargrant



Alizee Marcheaux Teargrant12
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah Nakamura
Admin
Admin
Mariah Nakamura


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 01-01-10

Alizee Marcheaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alizee Marcheaux   Alizee Marcheaux Emptyzo jan 10, 2010 10:49 pm

O, het spijt me verschrikkelijk. Maar je moet eerst de regels lezen, en even opnieuw naar het aanmeld lijstje kijken, want ik heb geschreven dat ik geen meisjes meer aan kan. Ik heb jongens nodig!

Dus:
1. Lees de regels.
2. Maak er een jongen van.
Terug naar boven Ga naar beneden
https://feefighter.actieforum.com
Alizee
Beginner
Beginner



Aantal berichten : 2
Registratiedatum : 10-01-10

Alizee Marcheaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alizee Marcheaux   Alizee Marcheaux Emptyma jan 11, 2010 10:06 am

Ik heb de regels gelezen, had er alleen die dingetjes niet onder gezet, oeps, en van die jongen maken; Ik kijk wel even wat ik doe, ben nou niet bepaald de beste in het spelen en verzinnen van jongens..
Terug naar boven Ga naar beneden
Mariah Nakamura
Admin
Admin
Mariah Nakamura


Aantal berichten : 47
Registratiedatum : 01-01-10

Alizee Marcheaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alizee Marcheaux   Alizee Marcheaux Emptyma jan 11, 2010 10:15 am

Geeft niet neem je tijd. Smile
Terug naar boven Ga naar beneden
https://feefighter.actieforum.com
Gesponsorde inhoud





Alizee Marcheaux Empty
BerichtOnderwerp: Re: Alizee Marcheaux   Alizee Marcheaux Empty

Terug naar boven Ga naar beneden
 
Alizee Marcheaux
Terug naar boven 
Pagina 1 van 1

Permissies van dit forum:Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum
Manira School :: Getting Started. :: Aanmelden-
Ga naar: